Thursday 14 April 2011

CAT: Què ha passat amb la meva ambició d'escriure en català?

He de renovar la meva forma de treballar amb aquest bloc. Els posts llargs que vaig escriure als principis de l'any van tenir com a objectiu de demostrar a mi mateix que tenia la capacitat com per escriure columnes. Però pas a pas anava pujant les meves pròpies expectatives i de cop i volta no tenia prou de temps.

Ara vull simplificar. Geogràficament em centraré de nou a Vilanova i la Geltrú i els seus vincles amb el Penedès i Barcelona. L'estil serà micro-blogging i preveig dos tipus de textos: comentaris d'unes 70 paraules i articles de 140, no sempre amb fotografies. A més, malauradament, hauré de reduir les meves ambicions lingüístiques: l'anglès seguirà sent l'idioma principal (encara que no és la meva llengua materna), molts textos tindran una versió en suec, mentre que els posts en català i espanyol seran menys freqüents.

A veure a on ens portarà aquest canvi...

No comments: