Wednesday 30 July 2008

CAT: Qualificació - Notable

Resultats d’examens espero sempre amb poca confiança en mi mateix. La pitjor situació de totes vaig viure fa increïblement molts anys, durant el meu primer semestre a la Universitat de Lund a Suècia, i va tractar-se d’una prova de vocabulari anglès. Em semblava exageradament dura mentres que l’omplia i vaig sentir-me molt malament quan vaig haver d'entregar-la a l'examinador. Els dies abans de saber-ne el resultat passava formulant frases per als meus pares, per explicar-los per què havia suspès i per què no valdria la pena fer-la de nou, ja que era totalment per sobre dels meus coneixements.

A Suècia aleshores examens solien estar basats en preguntes obertes, però aquella prova va ser un dels primers qüestionaris d’elecció múltiple que vaig fer en la meva vida. Per això vaig subestimar l’efecte positiu de la meva intuició quant a les preguntes on no vaig ser absolutament segur de la resposta.

Ara em va passar el mateix un altre cop. Pensava que aprovaria l’examen del nivell B de Català amb el marge més ajustat possible però no és així. “Qualificació: notable”, posa a la carta que vaig rebre ahir. Ja no tinc excuses per evitar d’apuntar-me per al nivell C l’any que vé.

- - -
Technorati tags: Català, Wirdheim

3 comments:

Daniel García Peris said...

Felicitats Erik i endavant!

Anonymous said...

Enhorabona Erik!

Ara sí que sí que estàs ben encaminat cap a la consecució del repte.cat!

Ja pots comptar-m'hi, entre els membres del jurat d'aquí a dos anys. No és que sigui una eminència (he, he, he!), però els temes de llengua m'apassionen, especialment si és en aquesta magnífica avinentesa de posar a prova algú amb el talent i l'entusiasme que mostres... Ostres, jo això no m'ho perdo!

I a partir de 2010, a publicar poesia, xeic!

Erik Wirdheim said...

Daniel,

Gràcies!!

Tonet,

Ja compto amb tu! Però no esperis gens de poesia, si us plau. M'imagino que això no t'agradarà, però no la llegeixo tampoc en suec. Ho sento molt.

L'idea de "repte.cat" és fantàstica. En aquest moment estic esperant dues respostes de projectes comercials, però si no es materialitzaràn hauré de trobar maneres per com fer publicitat al repte. D'aquí en un mes sabré més.

//Erik